אולימפיה - תו תקן
צור קשר
> שיפוץ מגרשי ספורט

שיפוץ מגרשי ספורט



שיפוץ מגרשי ספורטרבים בישראל מבינים יותר ויותר את החשיבות של שילוב פעילות ספורטיבית בחיי היומיום, וניתן לראות עליה לאורך השנים בכמות האנשים אשר נרשמים לחדרי כושר או עוסקים בפעילות גופנית באופן עצמאי במרחב הציבורי. גופים ממשלתיים מעודדים גם הם פעילות גופנית בקרב הציבור הרחב ותומכים בספורט התחרותי לסוגיו. כדי לשמור על כושר ובריאות תקינה וכמובן בכדי להגיע להישגים גבוהים בספורט התחרותי יש צורך במגרשי ספורט ומתקנים איכותיים העומדים בכל התקנים הנדרשים.

ישנם מקומות רבים בארץ בהם ניתן למצוא אולמות ומגרשי ספורט ברמה גבוהה ולהתאמן בהם, בין אם בשטחי בתי ספר, מגרשי ספורט חיצוניים או אולמות פנימיים בחדרי כושר ומרכזי ספורט. עם זאת, ישנם מקרים רבים בהם מגרשי ספורט כבר לא מתאימים לפעילות ואף מסוכנים מבחינה בטיחותית. לרוב הסיבה לכך היא התיישנות - שחיקה ובלאי טבעי. לכל מגרש יש אורך חיים מוגדר, ולאחר תקופה מסוימת מופיעים במגרשים סדקים או תקלות במתקני הספורט שבהם.

חשוב מאוד במקרים כאלו לשפץ את המגרש בהקדם בכדי להבטיח את בטיחות השוהים במקום. עיסוק בספורט במתקנים ובמגרשים ישנים שאינם מתוחזקים עשוי להוביל לפגיעות. מקרים כמו קריסה של עמוד כדורסל במגרש כבר קרו והביאו עימם תוצאות טרגיות, אך גם תוצאות פחות דרסטיות כמו נפילה בשל רצפה סדוקה אינם נעימים וניתן למנוע אותם. מעבר לפן הבטיחותי, חידוש מגרש ספורט בזמן יצריך עבודה בהיקפים קטנים יותר לעומת המתנה עד למצב בו הנזק גדול יותר או בלתי ניתן לתיקון. המתנה כזו יכולה לגרור הוצאה כספית ניכרת הרבה יותר לצורך שיפוץ המגרש.

 ! שיפוץ מגרשי ספורט – רק על ידי חברה מקצועית

בכדי להבטיח שיפוץ מגרשי ספורט ברמה גבוהה, יש לפנות לחברה המתמחה באופן ספציפי בעבודות מסוג זה. חשוב להבין שלא כל קבלן שיפוצים הוא בעל הידע והניסיון הדרושים לשיפוץ  מקצועי ובטיחותי העומד בכל התקנים. שיפוץ על ידי גורם בלתי מקצועי עלול לסכן את המתאמנים במקום ולגרור הוצאות מיותרות לתיקון חוזר של העבודה.

עבודות שיפוץ מגרשי ספורט יכולות לכלול בין היתר צביעת מגרשי ספורט, ציפוי מגרשי ספורט, מילוי סדקים שנוצרו במשטח המגרש, התקנת מתקני ספורט למגרשים ועוד. אחד החידושים שראוי לציין בהיבט זה הוא הביקוש הגובר עבור מגרש דשא סינטטידשא סינטטי למגרשי כדורגל ומגרשי ספורט אחרים, אשר מחליף את הדשא האורגני. היתרונות הבולטים של דשא סינטטי הם עמידותו והתחזוקה הנמוכה שהוא דורש, אשר הופכים אותו לפתרון נוח וחסכוני.

חברת אולימפיה מתקני ספורט היא חברה ותיקה עם ניסיון רב בהתקנת מגרשי ספורט, שיפוץ מגרשים, התקנת מתקני ספורט למגרשים ועוד. החברה רואה כערך עליון עבודה מקצועית ואיכותית ואספקת מוצרים העומדים בכל התקנים. בין לקוחות החברה ניתן למנות עיריות ומועצות אזוריות ומקומיות, בתי ספר, חברות בניה ומוסדות וארגונים שונים.

לפרטים נוספים, חייגו 02-6568262 או מלאו פרטיכם בטופס יצירת קשר