אולימפיה - תו תקן
צור קשר
> ציפוי אקרילי למגרשי ספורט

ציפוי אקרילי למגרשי ספורט



ציפוי אקרילילפני שנתחיל לדבר על צביעת מגרשי ספורט, חשוב להבין ממה בעצם עשוי מגרש ספורט אותו אנחנו מתכוונים לצבוע ורק לאחר מכן נבין באיזה מרקם של ציפוי עדיף לנו להשתמש. במקרים רבים כדי ליצור בסיס למגרש עמיד יש להשתמש בחומר בשם "פריימר". הפריימר תורם לשינוי צורה  של משטח מחוספס והופך אותו לחלק ואחיד, כל זה על מנת להתחיל ליצור תשתית למגרש ספורט. במידה ומדובר במגרש ספורט קיים, בדרך כלל תתבצע בדיקת סדקים וחריצים, אשר יתוקנו על ידי שימוש בחומרים אקריליים המותאמים לצביעת מגרשי ספורט. צביעה וציפוי של מגרשי ספורט נעשית  בדרך כלל על ידי מכונות המיועדות לכך.

דגשים בבחירת צבע\ציפוי למגרש

נכון להיום קיים בשוק הישראלי מגוון רב של חומרי ציפוי וצבע למגרשי ספורט אשר נבדלים בין היתר גם במחירים שלהם. אחד מסוגי הציפויים הפופולריים שיש בענף הספורט הוא ציפוי אקרילי. חשוב להבין כי בחירה בחומר ציפוי זול מחברה לא מוכרת עשוי לגרום נזק למגרש. דבר לא פחות חשוב מאיכות הציפוי הוא שמירה על בטיחות השחקנים. כאשר אנו בוחרים את ציפוי אקרילי למגרשי ספורט, יש לוודא שהוא מגן על השחקנים מפני החלקה. הפרמטר השני שחשוב לבדוק בבחירה של חומר ציפוי הוא הגנה מקרינת ה- UV של השמש. לא סוד שאנו חיים במדינה מלאת שמש ואנו נהנים מקרניה במשך כל חודשי השנה, אך מנגד קרני השמש פוגעות בציפוי  של המגרשים. חשוב להבין שגם צביעת מגרשי ספורט אשר נעשתה עם צבעים איכותיים מתכלה על ידי קרני ה- UV הנפלטות מהשמש. הפתרון היחיד לשימור צבע במגרש הוא ציפוי בחומר איכותי שעמיד בפניהן. אמנם ציפוי נכון לא יפתור את הבעיה לגמרי, אך יעכב את ההתכלות באופן משמעותי.

יתרונות ציפוי אקרילי למגרשי ספורט

ציפוי אקרילי למגרשים מחזיק ביתרונות רבים, ביניהם:

  • גמישות רבה -  ציפוי אקרילי מסוגל לשרוד התרחבות בקיץ והתכווצות של המגרש בחורף ללא היסדקות.
  • ציפוי אקרילי טהור עמיד בתנאי חוץ ובחשיפה ארוכה לשמש ולקרני UV האופייניים לאקלים בארץ.
  • ציפוי אקרילי מתאים לשימושים חיצוניים ופנימיים.
  • הציפוי בעל חספוס ומתאים לריצה עם מינימום שחיקה של נעלי ספורט.
  • הציפוי מאפשר אימפקט המתאים לדרישות ענפי האתלטיקה והספורט.
  • ציפוי אקרילי למגרשים נוח לשטיפה ועמיד בקרצוף ובמחזורי רחיצות.

צביעה וציפוי מגרשים

חברת אולימפיה מתקני ספורט מתמחה בציפוי מגרשי ספורט. בין שירותיה הרבים ניתן למנות גם שיפוץ מגרשי ספורט, התקנת דשא סינטטי למגרשי כדורגל ומגרשי ספורט אחרים, ייצור והתקנת מתקני ספורט למגרשים ולאולמות ספורט ועוד. חשוב לציין שאולימפיה ציוד ספורט משתמשת בחומרי ציפוי איכותיים ושומרת על עבודה מקצועית ובטוחה לאורך כל הפרויקט. בחירה באולימפיה ציוד ספורט היא בחירה באיכות וביטחון בביצוע עבודה ברמה הכי גבוהה.

לפרטים נוספים, חייגו 02-6568262 או מלאו פרטיכם בטופס יצירת קשר