אולימפיה - תו תקן
צור קשר
> מתקני ספורט לפארקים

מתקני ספורט לפארקים



מכשירי כושר לפארקיםללא ספק עניין הספורט ובכללי פעילות גופנית מכל סוג שהוא תמיד טפס מקום חשוב בסדר עדיפויות אצל מוסדות ציבוריים דוגמת עיריות ומועצות אזוריות. במקרים רבים לעירייה או מועצה אזורית אין את הניסיון ואת הציוד הנדרש על מנת לבצע את העבודה בצורה מקצועית ונכונה מבחינה בטיחותית. לאור זאת העיירה או מועצה אזורית פונה לחברה אשר מתמחה בתחום של מכשירי ספורט לפארקים, אולמות, מגרשים ומבצעים את ההתקנה דרכם. חשוב לציין שפארק נחשב למקום בילוי פופולרי בקרב האזרחים, לכן מכשירי כושר אשר יהיו מותקנים בו חייבים להיות מותקנים בצורה איכותית, בטוחה ומצופים בחומרים אשר ידידותיים לסביבה.

?אז מה יש בפארק

כיום ניתן לראות מתקני ספורט רבים אשר מותקנים בשטחים ציבוריים ופארקים. חשוב לציין שבשונה מחדרי כושר רבים, בהם המתאמן חייב להביא אישורים רבים מהרופאים, בפארק המתאמן נתון לעצמו והוא זה שאחראי על אופן וסוג פעילות הפיזית שהוא הולך לבצע. מכשירי ומתקני ספורט אשר ניתן לראות בפארקים בדרך כלל מותקנים על ידי אנשי העירייה אשר פונה לחברות ספורט שדואגות לייבוא והתקנה של אותם המתקנים. בכל פארק ממוצע ניתן למצוא מכשירי כושר רבים כגון: ספות בטן, מתח מקבילים, מתקני סל ועוד. אותם המכשירים נותנים מענה לרב סוגי האימונים ובמקרים מסוימים אפילו עדיפים על מכשירי בחדרי כושר.

חלק מאימון נכון הוא כמובן להיות בטוח בתקינות של מכשירי ספורט שיש בפארק.  מתאמן אשר מגיע לפארק נתון לעצמו, ולכן הוא יכול לסמוך אך ורק על עצמו במקרה וקורה לו משהו. ישנם מקרים לא מעטים בהם מתקני ספורט הותקנו לא כרואי וגרמו נזק ופציעות למבקרי הפארק. ברור לכולנו שכל מתאמן או מבקר אשר מגיע לפארק מעוניין להתאמן בצורה איכותית ומקצועית, ולכן הציוד ומתקני ספורט אשר יהיו בשימוש חייבים להיות מותקנים על ידי חברה שמתמחה בתחום התקנת ציוד ספורט למגרשים.

?ממי מזמינים מתקני ספורט לפארקים

בבחירת חברה לציוד ספורט יש לקחת בחשבון כמה אלמנטים חשובים כגון: ניסיון החברה, אמינותה, מקצועיות ובטיחות בה היא מבצעת את העבודה. כיום ניתן למצוא חברות רבות אשר מתמחות בהתקנה ושיפוץ מתקני ספורט במגרשים ופארקים אך הבולטת ביותר מבניהן בשנים האחרונות היא חברת אולימפיה ציוד ספורט. לאולימפיה ציוד ספורט ניסיון רב בתחום והיא עובדת מול העיריות ובתי ספר רבים אשר רואים באולימפיה ציוד ספורט חברה אמינה ומקצועית. בנוסף למתקני ספורט בפארקים לחברה ישנו מגוון רב של שירותים שהיא מספקת, שהבולטים מבניהם: צביעת מגרשים, התקנת מגרשי דשא סינטטי, שיפוץ מגרשים ועוד.  


לפרטים נוספים, חייגו 02-6568262 או מלאו פרטיכם בטופס יצירת קשר