אולימפיה - תו תקן
צור קשר
> צביעת מגרשי ספורט

צביעת מגרשי ספורט



צביעת מגרשי ספורט וכן סימון שלהם דורשים ידע מקצועי וניסיון בצביעה עצמה כמו גם ציוד מקצועי. בכדי לבצע צביעה איכותית יש להשתמש בחומרים ייעודיים אשר עומדים בכל הקריטריונים וידידותיים לסביבה. על מנת להבטיח עבודה מקצועית ובטיחותית אשר תישמר לאורך זמן, חשוב להזמין שירותי אנשי מקצוע אשר מתמחים בתחום של הקמת מגרשי ספורט, שיפוץ מגרשי ספורט וכו'.

צביעת מגרש ספורט בפסגות

תכנון צביעה, ציפוי וסימון של מגרשי ספורט

תהליך של צביעת מגרשים דורשת תכנון מראש בין היתר בהתאם לייעוד המגרש, מגבלות פיזיות ודגשים של הלקוח. תכנון נכון משפיע בסופו של יום על איכות המגרש, וכן על האפשרות לקיים משחקים, בוודאי כאשר מדובר על מגרש המיועד למשחקים מקצועיים.

ציפוי שטח האספלט יוצר משטח חלק. חשוב להזמין שירותים מקצועיים בכדי להבטיח קבלת משטח חלק לחלוטין. לאחר שלב הציפוי ניתן לעבור לצביעת וסימון המגרש. בחירת הצבעים צריכה להיעשות על פי התקנים, וכך גם הסימון של המגרש. אין משחק מקצועי אשר יכול להתקיים ללא סימון העומד בתקנים וניתן לראותו בבירור בזמן המשחק. בהתאם לענפי הספורט להם מיועד המגרש ולחוקיהם, יוצרים את קווי התיחום של המגרש, כמו גם קווים פנימיים בהתאם למידות התקניות.


צביעת מגרש ספורט בפסגות

צביעת מגרשי ספורט עם חומרים איכותיים בלבד

חשוב ביותר להשתמש בצבעים איכותיים ותקניים בציפוי מגרשי ספורט. יש לזכור כי ישנם צבעים מסוימים אשר מכילים חומרים כימיים מסוכנים. אלו יכולים לגרום נזקים בריאותיים לשחקנים ולאנשים המבקרים במגרשי הספורט.

בנוסף, בעת צביעת מגרשי ספורט חשוב להשתמש בחומר ציפוי אשר מכיל הגנה מקרינת ה-UV של השמש. יש להימנע משימוש באבקת צביעה אשר מתכלה על ידי קרינת ה-UV הנפלטת מהשמש, במיוחד היות ואנו חיים בישראל, בה השמש חזקה בחודשי האביב והקיץ.

אמנם פעמים רבות צבעים מחומרים איכותיים יהיו יקרים יותר, אך שימוש בחומרים לא איכותיים אינו חסכוני בטווח הארוך, שכן יהיה צורך בצביעה חוזרת תוך זמן קצר יחסית, וכמובן שימוש בחומרים מסוכנים עלול לחשוף את בעלי המגרש לתביעות נזיקין.   

אולימפיה ציוד ספורט

אולימפיה ציוד ספורט הינה חברה אשר מתמחה בתחום של הקמת ושיפוץ מגרשי ספורט. בין שירותיה ניתן למנות גם דשא סינטטי למגרשי כדורגל, רצפות לאולמות ספורט ומחול, ייצור והתקנת מתקני ספורט למגרשים ולאולמות, מתקני כושר לפארקים, ציוד ספורט לבתי ספר ועוד. לחברה שנים של ניסיון בתחום הספורט. אולימפיה ציוד ספורט שמה דגש על עבודה מקצועית ובטיחותית, ובין לקוחותיה מועצות אזוריות, עיריות ובתי ספר רבים בכל רחבי הארץ.

 

לפרטים נוספים, חייגו 02-6568262 או מלאו פרטיכם בטופס יצירת קשר